شرکت در چهارمین سمینار هوش هیجانی(EQ) در برند سازی شخصی

شرکت در چهارمین سمینار هوش هیجانی(EQ) در برند سازی شخصی

 در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۹۸ جمعی از  دانشجویان  و کارکنان دانشکده بهداشت  اوز  در همایش نقش هوش هیجانی (EQ) در برند سازی شخصی  با سخنرانی دکتر  ابوالفضل صلواتی زاده  که به همت انجمن نواندیشان اوز  و با همکاری  دانشگاه های سطح شهر  در دانشگاه آزاد اوز برگزار گردید ، شرکت کردند.

در این سمینار به شناخت خود  و دیگران ،برقراری ارتباط رویکردها ی برند سازی  در روانشناسی شخصی،تعریف هوش هیجانی ،نقش برند سازی شخص در موفقیت محققین  و پژوهشگران ،جایگاه برند شخص و ابزار و وسایل ر برند سازی شخص، تاثیر متقابل برند  شخص و برند سازمان تکنیک ها  و مدل های برند سازی پرداخته شد.

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.